Senarai LAGU RAYA Terbaru + POPULAR 2024



                                                            M. Nasir - Kolar Biru

                                                            lirik lagu M. Nasir - Kolar Biru

                                                            M. Nasir

                                                            Kolar Biru

                                                            Ada orang senang kerja di pejabat
                                                            Pergi pagi pulang jam lima tepat
                                                            Ada yang kerja makan gaji, dia tak suka
                                                            Dia lebih senang berniaga, niaga, niaga, niaga

                                                            Kerja, kerja, kerja

                                                            Kolar, kolar biru
                                                            Aku pekerja kolar biru
                                                            Mesen dan jentera jadi, jadi temanku
                                                            Aku pekerja kolar biru

                                                            Aku tak senang kerja di pejabat
                                                            Berpakaian rapi dan bertali leher
                                                            Biar debu dan bahang meresap di kulitku
                                                            Aku lebih senang menjadi aku, aku, aku

                                                            Kerja, kerja, kerja


                                                            lirik lagu Kolar Biru - M. Nasir

                                                            k/w: lirik lagu , M. Nasir , lirik, Kolar Biru

                                                            No comments:

                                                            Post a Comment

                                                            Komen di sini

                                                            Kongsi post yang anda SUKA ini di FACEBOOK & media sosial lain dengan rakan anda.







                                                            Arkib